Pages

Thursday

A Halloween Surprise

It is with great JOY that I finally, finally announce a beautiful secret that I've been holding on to for a few months now. Baby R will be making an appearance in May 2014! Ian and I are beyond excited ... I can't even describe it. 

Life is beautiful!
  

102 comments:

  1. Oh congrats!! I saw someone post something about a "surprise" on IG the other day and was wondering. I can't wait to follow along your journey!

    ReplyDelete
  2. Congratulations!! I knew it! A few weeks ago I started having this idea about you and then especially when you guys were with friends who had a baby. For some reason I could just see it. Yay, yay, yay!!!

    ReplyDelete
  3. APRIL!!!! This is such exciting news. I am over the moon happy for y'all :) Yay for another Charlotte baby!!

    ReplyDelete
  4. AHHHHHHH!!!!!!! congrats to you beautiful little mama...i am SO stinking excited and can't lie, i was hoping you'd be on the baby train soon. blessings to you and the hubs OXOX

    ReplyDelete
  5. CONGRATULATIONS!!!! What exciting news! I can't wait to follow along on your journey and hopefully meet you soon!

    ReplyDelete
  6. I had a feeling when I saw your punch with the vodka "optional" - congrats! That will be one gorgeous baby!

    ReplyDelete
  7. Im a recent new follower and CONGRATULATIONS on the news!! I am looking forward to following your journey to parenthood!

    ReplyDelete
  8. OH MY HEAVENS CONGRATS to you both!!! Now I will look forward to following your journey as a mommy-to-be!!!

    ReplyDelete
  9. Oh my gosh, I am so so so happy for you both!!!!!!!! Congratulations!!!

    ReplyDelete
  10. I've been waiting to hear this fabulous news! I am so excited for y'all!!! CONGRATS!

    ReplyDelete
  11. So fun for you! We're announcing our little secret to family & friends tomorrow -- I bet we're really close to the same dates! It will be fun to follow along (and share tips!)

    Jamie

    ReplyDelete
  12. Obviously my exclamation point-filled email captured my first wave of emotions, but CONGRATULATIONS again!!!

    ReplyDelete
  13. Congratulations!! That is wonderful news!

    ReplyDelete
  14. Congrats!!! I had been wondering (in a non-creepy way)--so excited for you! :)

    ReplyDelete
  15. Congrats! That is wonderful news!

    ReplyDelete
  16. i knew something was up. you didn't look nearly drunk enough in your halloween pictures. :) congrats.

    ReplyDelete
  17. I had a sneaking suspicion we might be hearing this news soon, or at lease I was hoping! Haha SO happy for you, friend! Congratulations to you both!!!!

    ReplyDelete
  18. congratulations! you must be so excited :)

    ReplyDelete
  19. Congratulations! How exciting??! Can't wait to follow you on your journey through the blog!

    ReplyDelete
  20. Congratulations! How exciting!

    ReplyDelete
  21. Eeeee!! Baby announcements are running rampant and I love it! Congratulations to you and Ian! And there couldn't be a better time to make your announcement seeing as y'all are Halloween fanatics. Yay!!! : )

    ReplyDelete
  22. Such exciting news!!! Congratulations!!

    ReplyDelete
  23. Yayee!!!! I had a feeling this was coming! So excited for you two! I am feeling a boy for some reason :) not that I've ever been right. Ha. Congrats!!!!!

    ReplyDelete
  24. Oh my gosh, so exciting!!!! Congrats!!

    ReplyDelete
  25. Oh.My.Goodness!!! I am SO happy for you and the hubs! :) I can not wait to see you in person so I can rub your belly and give you a big hug! Looking forward to hearing more about this journey!!

    ReplyDelete
  26. YAYYYY!!! I am so unbelievably excited for you and Ian!!! That is going to be one beautiful babe! And what a precious announcement!? Can May get here already?! :)

    ReplyDelete
  27. Congratulations April! Cute announcement :)

    ReplyDelete
  28. Yay!!! Congratualtions!! We will have quite the blogger baby playdates come next summer :) Looking forward to watching your bump grow and to hear all about how your feeling. Let me know if you need anything! So so happy for you and Ian!!

    ReplyDelete
  29. So so happy for y'all!!! Hope pregnancy is treating you well:-)

    ReplyDelete
  30. Congrats!! Wow how exciting!!! Must be something in the water! :)

    ReplyDelete
  31. Whatttt!! Omgoodness congratulations lady!! I am so happy for y'all. Precious picture- you are going to be the cutest lil momma! Xoxox

    ReplyDelete
  32. Soooooo exciting!!! Congratulations! xo

    ReplyDelete
  33. When I read the title of your post, I had a feeling that's what the surprise was! Congratulations to you both! So exciting! :)

    ReplyDelete
  34. Congratulations! Being pregnant for the first time is the most wonderful feeling! You're in for the most amazing ride of your life!

    ReplyDelete
  35. I screamed "YAY!" at work this morning when I read the FB post. So excited for y'all!!

    ReplyDelete
  36. Congratulations!! So excited for you all!! Being a mom is the best thing I've ever done, hands down! You're going to love it. Hope you've been feeling good.

    ReplyDelete
  37. YAY! Congratulations!! You are going to be the cutest pregnant lady!

    ReplyDelete
  38. So, SO happy for you and Ian. Y'all are going to be precious parents!

    ReplyDelete
  39. Exciting news. Congratulations!

    You and Christina....May will be a great month.

    ReplyDelete
  40. Congrats!!! So happy for you both!

    ReplyDelete
  41. The cat is out of the bag! Congrats! :)

    ReplyDelete
  42. APRIL!!! I am SO beyond excited for you. You're going to be the best mommy - that baby is going to be so loved.

    ReplyDelete
  43. Yay! I was thinking it would come soon...My hubby and I went to Europe before we started trying ;) Spring is a wonderful time for a baby. My first was due on May 1 (but came April 29). Congrats!!!

    ReplyDelete
  44. Yay!!!! Congratulations! I am thrilled for you! You are going to be such an amazing mommy!

    ReplyDelete
  45. Congrats!! Hope your feeling well!

    ReplyDelete
  46. YAY!!! So exciting!!!! It's the best thing ever. Can't wait to follow along:)

    ReplyDelete
  47. Soooooooo exciting! Congrats pretty lady! You are going to be a wonderful momma - I can't wait to follow your progress!

    ReplyDelete
  48. congratulations to you and Ian on our little pumpkin on the way! :)

    ReplyDelete
  49. Ahhhh! Congratulations! It's seriously the most fun (although hard at times) thing in the entire world!

    ReplyDelete
  50. Congrats girl! You are going to be one stylish and amazing momma! Welcome to the best (and hardest) club in the world!

    ReplyDelete
  51. Blog official--YAY!!! Congrats again. You're going to be wonderful parents!

    ReplyDelete
  52. Congratulations!! Love the announcement :)

    ReplyDelete
  53. AHH Congratulations!!! That is such exciting news!! :)

    ReplyDelete
  54. Congratulations April!! That is so exciting! Can't wait to hear more about it!

    ReplyDelete
  55. Congratulations April!! That is so exciting! Can't wait to hear more about it!

    ReplyDelete
  56. Such awesome news to share! Congratulations!!

    ReplyDelete
  57. Congratulations!!!!! So awesome!!

    ReplyDelete
  58. Oh my gosh! Congratulations, April! So excited for you!

    ReplyDelete
  59. Congratulations on your growing family!! I can't wait for all of your fun posts!

    ReplyDelete
  60. YAY!! This is such an exciting new! Congratulations to you both :-) I know we will all be excited to share in this journey with you via your blog!

    ReplyDelete
  61. Congratulations! It is truly the best news!

    ReplyDelete
  62. Oh April this is so exciting! Congratulations!

    ReplyDelete
  63. Congratulations!!!! So exciting!!! Ps...I know 3 pregos who went to Italy this summer and we are all having girls...just saying ;)

    ReplyDelete
  64. Congratulations! I am so excited for you and Ian!

    ReplyDelete
  65. OMG!!!! Congratulations!!!! You need to join my Charlotte mommy group. We have so many pregnant friends among us right now- including me. I'm due in April. Love this post!
    The Grass Skirt Blog

    ReplyDelete
  66. Absolutely fabulous! Congratulations, and enjoy every moment of this wonderful time (and like so many others, I wondered if this was imminent!).

    ReplyDelete
  67. Congrats!! Welcome to the most beautiful time of your life! So happy for you guys. And what a stylish mama your going to be :)

    ReplyDelete
  68. Ahh!! Can't wait to follow along!! :) Congrats!!!

    ReplyDelete
  69. On Congrats, a baby is such a blessing. I am looking forward to following along. Congrats again and so happy for you both :)

    ReplyDelete
  70. AWESOME NEWS!! So excited for you!!!!! :)

    ReplyDelete
  71. SOOOOOO Exciting!!!!! Congrats girly! Can't wait to keep up with you and the bump :-)

    ReplyDelete
  72. It just occurred to me, something is in the water up in Charlotte - you AND Carolina Charm! So looking forward to reading about both of your journeys!

    ReplyDelete
  73. Oh Congratulations! Being a mama is such a blessed opportunity & of course a wonderful journey! Enjoy the ride, Mama!

    ReplyDelete
  74. OMG congrats! I love how you told everyone, how cute! I can't wait to follow your momma adventures now!

    cantbuymelovvve.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Aaaaah!!! I am beyond THRILLED for you both! Such wonderful news! :) Congratulations!!!

    ReplyDelete
  76. OMG I am sooooo happy for you two!!!! yay! you will be SO adorable and cannot wait to read all your updates!!! :) :) <3

    ReplyDelete
  77. Congratulations on your wonderful and exciting news!!

    ReplyDelete
  78. CONGRATULATIONS!!! Such a wonderful blessing! You two will be amazing parents!

    ReplyDelete
  79. HURRAH!! I am so thrilled for y'all!!!!

    ReplyDelete
  80. I had a hunch - such a hunch - and am so glad I was right! Really thrilled for you both. So in love and a baby makes three (or four counting beloved dogs!).

    Hugs and XOXO

    ReplyDelete
  81. YAY Liz, CONGRATS. I have been excited for you to announce this as soon as I started reading your amaze blog. I remember being your 500th follower now 100th comment on the Baby news lol! Let the fun post begin! Cassie

    ReplyDelete
  82. Congrats!! How exciting!! Love that top too, so pretty!

    ReplyDelete
  83. Hi! Long time reader, first time commenter :) Congrats!!! I was hoping that you'd answer a quick question - how did you get that cute writing on your announcement? Is it a specific program or something? It's so fun!
    Again, congrats!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...